Вплив касира на конверсію або чому не варто вчитися на MBA


Вчора вивчав один матеріал який дають на MBA (не скажу де саме ;)) ). 

В розділі про КПІ в око впала фраза «касири ніяк не здатні впливати на кількість відвідувачів супермаркету ні на виручку від окремих покупок». Робота касира полягає в тому, щоб правильно відсканувати і прийняти гроші». 
Далі можна не читати людину, що таке написала. Категорично. Але це просто капець. Людина, яка вчить і видає іншим МБА таку нісенітницю транслює. Та ще й в друкованому вигляді. 
Одразу видно, що така людина жодного дня не працювала касиром! ;) 
Облишу критику та розмірковування про автора слів. Якщо йому платять за його думки – він затребуваний і, очевидно, володіє іншими сильними сторонами. Вернуся до вислову. 



Давайте поглянемо на касира, як на тригер (конвертер), що є елементом «лійки продажу». 

Касир може суттєво зменшити кількість клієнтів. 
Як? Кожен з нас таких касирів знає. Часто рівень їх службової поведінки балансує від «дякую що не послали» до холодної байдужості а-ля БТІ (слава Богу БТІ розформували, але пам'ять про нього дуже жити ;). 
Після такого обслуговування покупець повернеться в магазин тільки від повної безвиході. 

Касир може обрахувати. 
Касир може на хамити.
Касир може зіпсувати настрій покупцю на увесь день. А особливо талановиті на довший час.   
Касири можуть багато курити та пити каву і всіх  клієнтів заганять в одну касу. 

Ви підете туди ще раз? Я тільки від безвиході. 
Це не впливає на дохід? На середній чек? Ні?! «Щоб ви так жилі!?»
Всі мудрі зусилля ТОПів та трафік (ЛІДи) розтане як роса на сонці під «суворими чоботами» таких касирів. 

Касир може збільшити кількість покупців. 
Як? Лише одне. 
Працювати так, щоб клієнти говорили – «там працюють дуже приємні та уважні люди». 

Касир може продавати
Пакети і все що є в при касовій зоні. 
Інформувати про акції.
Картки лояльності.  
Продавати ввічливість та позитивні знаки уваги (окремо більше про це в наступній статті). 

Та чи може касир (навіть, якщо він добра та ввічлива людина) працювати на збільшення потоку та на збільшення доходу, якщо ТОПи отримали МБА і вивчили фразу «касири ніяк не здатні впливати на кількість відвідувачів супермаркету ні на виручку від окремих покупок». Робота касира полягає в тому, щоб правильно відсканувати і прийняти гроші». 
Як такі керівники будуть ставитися до касирів? 
Що вони будуть транслювати в компанії? 
Риторично. 

Але я радий, що так є. Радий, що є такі МБА і їх випускники. 
Бо це дає мені додатковий хліб в консалтингу по «лікуванню продажів». 

Цікаво /корисно? = like / coment / share  
І вдалих вам продажів. 

свіжі пости